1. Honnan kapom meg a hozzáférési adataimat?
Amint sikerült lekönyvelnünk a megrendelésedet és a hozzá kapcsolódó fizetést, elkezdjük a beállításokat. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az első fizetést akkor is meg kell tenned, ha ismétlődő bankkártyás fizetést vagy PayPal beszedési megbízást választottál. Amint ez megtörtént, elküldjük a hozzáférési adatokat a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre. Ha nem kaptad meg a hozzáférési adatokat, kérjük, ellenőrizd az e-mail fiókod spam mappáját, valamint a postaládádát. Emellett bármikor ellenőrizheted a rendelésed státuszát, és tájékozódhatsz a rendelésed aktuális állapotáról.
2. Ön saját adatközpontokat üzemeltet, és ha igen, hol találhatók?
Saját adatközpontot üzemeltetünk az Európai Unióban. Mivel az Euhost minőségi szolgáltatásai iránti globális kereslet folyamatosan növekszik, folyamatosan új adatközpontokat nyitunk más régiókban.
3. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, ha kérdésem van?
Ha tanácsra van szükséged a rendelés előtt, vagy ha problémád van az Euhosttal, kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálati csapatunkkal e-mailben vagy a 24/7/365 támogatói jegyrendszerünkön keresztül. Egyik magasan képzett ügyfélszolgálati munkatársunk válaszol a kérdésedre. Jelenleg csak bizonyos régiókban és csak bizonyos kérdésekben nyújtunk élő chat támogatást.
4. Van prémium támogatás?
Az Euhostnál minden ügyfelet királyként kezelnek. Nem kell fizetned a prémium támogatásért, nálunk a prémium támogatás a természetes.
5. Van bármilyen bónusz, ha ajánlom a szolgáltatásaikat?
Különböző szolgáltatásokhoz különböző partnerprogramokat kínálunk, amelyekkel kiemelkedő havi jövedelemre lehet szert tenni, és amelyeket később bemutatunk és ismertetünk az oldalunkon.
6. Mennyi ideig tart a beállítás, és nyomon követhetem az állapotot?
Célunk, hogy a megrendelés beállítását a lehető leggyorsabban elvégezzük, de ez a választott fizetési módtól és a megrendelt kiegészítőktől is függ. A bankkártyás vagy PayPal-fizetés lehetővé teszi számunkra, hogy azonnal megkezdjük a beállítást. A VPS, Virtual Dedicated Servers és Webspace csomagok beállítása általában perceken belül megtörténik, de a kiválasztott bővítményektől függően akár három órát is igénybe vehet. A dedikált szerverek üzembe helyezése akár 48 órát is igénybe vehet (munkanapokon), az egyéni konfigurációtól és a hardver rendelkezésre állásától függően. Kérjük, vedd figyelembe, hogy függetlenül attól, hogy milyen terméket rendeltél, a beállítás csak akkor történhet meg, ha megkaptuk a kezdő befizetést. Weboldalunkon bármikor nyomon követheted a megrendelésed státuszát. A domain megrendeléseket általában azonnal feldolgozzuk, de akár 24 órát is igénybe vehet, amíg a DNS világszerte elterjed, és a domain használatra kész az interneten. A TLD-től függően a domain átruházás akár hét napot is igénybe vehet.
7. Mit jelent pontosan az ajánlatokban szereplő port sebesség?
A port sebessége (pl. 1 Gbit/s) határozza meg azt a maximális sebességet, amellyel a kiszolgálóra adatokat lehet átvinni, illetve letölteni a kiszolgálóról. Lényegében azt fejezi ki, hogy a dedikált szerver hálózati kártyája (vagy VPS vagy VDS esetén annak virtualizált része) milyen gyorsan képes adatokat továbbítani. Ez nem tévesztendő össze a "korlátlan" sávszélességgel. Ha "korlátlan" sávszélességre van szükséged, kérjük, tekintsd meg a VPS, VDS és dedikált szerver ajánlatainkhoz kínált "Sávszélesség növelése" bővítményeinket is. Alapértelmezés szerint 100 Mbit/s sebességű kapcsolatot garantálunk mennyiségi korlátozás nélkül a szerveredről és a szervered felé. További információk ajánlataink megfelelő szerződési feltételeiben találhatók.
8. Megvásárolhatok egy aláírt SSL tanúsítványt önöknél?
Szívesen beszerzünk számodra SSL-tanúsítványt 74,99 euróért vagy wildcard SSL-tanúsítványt 224,99 euróért (támogatja az összes aldomaint). Felhívjuk figyelmedet, hogy az aláírt SSL-tanúsítványok általában 12 vagy 24 hónapig érvényesek, és nem újulnak meg automatikusan. A tanúsítvány megújításáról azonban az érvényességi időszak végén tájékoztatni fogunk. A kívánt SSL-tanúsítványt közvetlenül a kívánt termékkel együtt rendelheted meg a rendelési folyamat során, vagy külön e-mailben egy későbbi időpontban.
9. Hogyan rendelhetek új terméket meglévő ügyfélként?
Ha már ügyfelünk vagy, kérjük, használd az ügyfél bejelentkezési adataidat az új szolgáltatások megrendeléséhez. Ezután a rendszer átirányít a weboldalunkra, ahol kiválaszthatod a kívánt termékeket, és néhány kattintással befejezheted a megrendelést.
10. Hogyan rendelhetek frissítéseket a meglévő termékekhez?
A meglévő termékekhez bármikor rendelhetsz frissítéseket az ügyfélbejelentkezésen keresztül. Egyszerűen csak kattints a "Frissítés" gombra a frissíteni kívánt termék mellett, és kövesd az utasításokat.
11. Rendelkezik-e az Euhost szerverem vagy a szolgáltatáscsomagom DDoS-védelemmel?
Igen, az Euhost adatközpontjaiban elhelyezett összes szerver és webtárhely-csomag alapfelszereltségként rendelkezik DDoS-védelemmel. Ügyfeleinknek semmi mást nem kell tenniük ezért, a védelmet minden ügyfelünk számára alapfelszereltségként ingyenesen aktiváljuk. DDoS-védelmünket folyamatosan továbbfejlesztjük, és számos támadást képes kivédeni. Azonban, mint minden más DDoS-szűrő, ez sem garantálja, hogy minden elképzelhető támadás 100%-ban kivédhető.
12. Milyen szabályok vonatkoznak az Euhost adatforgalmára?
Az Euhostnál soha nem számítunk fel extra díjat a használt forgalomért. A forgalmi csomagot már tartalmazza a szervered. Elvileg mindig a teljes portsebesség áll a rendelkezésedre. Ha a szervered 100 Mbit/s-nál gyorsabb uplinkkel rendelkezik, és az átlagos forgalomfogyasztás legalább 10 napon keresztül folyamatosan meghaladja a 100 Mbit/s-ot, a kapcsolatot 100 Mbit/s-ra csökkentjük, hogy a forgalmi csomagodon belül maradj, és ne merüljön fel semmilyen díj. Virtuális privát szerverek, virtuális dedikált szerverek és dedikált szerverek esetében igény esetén további sávszélességet rendelhetsz.
13. Mi az a virtuális dedikált szerver (VDS)? Mi a különbség a VPS, a VDS és a dedikált szerver között?
Hogy képet kapj a virtuális dedikált szerverről (VDS), kezdjük a VPS és a dedikált szerver rövid magyarázatával. A felhasználói felületet tekintve nem fogsz különbséget észrevenni. Mind a VPS, mind a dedikált szerverek esetében teljes root hozzáféréssel rendelkezel. A különbség a hardveres erőforrások kihasználásában rejlik. A VPS-ek megosztott, virtualizált környezetben működnek, ami azt jelenti, hogy több VPS fut egy gazdaszerver-rendszeren, és megosztják például a CPU-magokat és a RAM-ot. A CPU-magokhoz és a RAM-hoz való hozzáférés garantált, de a különböző hardverkomponensek erőforrásainak több VPS között történő elosztása bizonyos helyzetekben mindössze ezredmásodpercnyi késleltetést okoz, és azt jelenti, hogy a VPS-ek befolyásolhatják egymás teljesítményét. Az Euhostnál folyamatosan azon dolgozunk, hogy csökkentsük ezt a "zajos szomszéd" hatást, de ez soha nem lehetséges teljesen. A legtöbb alkalmazásnál nincs látható hatása, de például a játékszerverek, a VoIP-kiszolgálók vagy az alacsony késleltetésű kereskedelmi alkalmazások csak szuboptimális teljesítményt érhetnek el a VPS-eken. Egy dedikált szerverrel egy olyan fizikai gépet kapsz, amelynek minden hardverkomponense kizárólag az alkalmazások számára van dedikálva. Mindezek a hardverkomponensek karbantartják és készen állnak arra, hogy csak a szerverfolyamatokat kezeljék, egyáltalán nincs erőforrás-elosztás. Nincs virtualizáció, ezért az összes hardverkomponens késedelem nélkül, akár ezredmásodpercnyi veszteség nélkül reagálhat és léphet kapcsolatba egymással. Mivel a komponensek képesek közvetlenül kölcsönhatásba lépni egymással, a dedikált szerverek jobbak a VPS-eknél, ha olyan valós idejű érzékeny alkalmazásokról van szó, amelyek gyors CPU és RAM válaszidőt igényelnek. A dedikált szervereken saját virtuális gépeket futtathat, míg a VPS-en további virtualizáció nem lehetséges. És mi a helyzet a VDS-sel? A virtuális dedikált szerverek egyesítik a dedikált szerverek és a VPS-ek előnyeit. A virtualizációt a VPS-ekhez hasonlóan több VDS kezelésére használják egy gazdaszerver-rendszeren, de minden egyes VDS saját dedikált hardveres erőforrásokkal rendelkezik, azaz igény szerint számítási teljesítményt csak az Ön alkalmazásai számára, erőforrás-elosztás nélkül a különböző VDS-ek között. Ezért a VDS-ek korlátlanul támogatnak bármilyen virtualizációt és valós idejű érzékeny alkalmazásokat. A VDS-ek további VNC-hozzáféréssel is rendelkeznek, és ugyanolyan gyorsan biztosíthatók általunk, mint a VPS-ek.
14. Rendelhetek további IP-ket a dedikált szerveremhez / virtuális dedikált szerveremhez / VPS-emhez?
Lehetőséged van további IPv4-címek rendelésére a VPS-hez, virtuális dedikált szerverekhez és dedikált szerverekhez. Megrendelheted őket közvetlenül az új megrendelés leadásakor a szolgáltatás megrendelési folyamatának első oldalán, vagy később is hozzáadhatod őket, ha kapcsolatba lépsz ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy támogatási jegyen keresztül.
15. Elfelejtettem a szerver jelszavát, vagy meg szeretném változtatni a szerver jelszavát, hogyan kell eljárnom?
Különböző okokból néha szükségessé válhat egy meglévő kiszolgálójelszó módosítása vagy egy új kiszolgálójelszó beállítása. Ezért az Euhost kliens bejelentkezésben implementáltunk egy olyan funkciót, amellyel új jelszót hozhatsz létre a "root" (Linux) vagy "Administrator" (Windows) felhasználók számára. A "Jelszó módosítása" funkció az adott szerver "Beállítások" fülének "Jelszó módosítása" menüjében érhető el. Ezzel a funkcióval nem módosíthatók a más felhasználói névvel rendelkező felhasználói fiókok jelszavait.
16. Rendelhetek további biztonsági mentési tárhelyet az adataim külön-külön történő mentéséhez?
Természetesen további biztonsági mentési tárhelyet rendelhetsz a megrendelés során vagy utólag az ügyfélszolgálatunkon keresztül (különböző tárhelyszintek állnak rendelkezésre). Ezzel a kiegészítéssel aztán a belső hálózaton keresztül, FTP-fiók segítségével használhatod nagy teljesítményű RAID 6 biztonsági mentési szervereink egyikét.
17. Van-e korlátja a rendelhető szerverek számának?
Az ügyfél a király. A királyt nem korlátozzák. Nekünk nincsenek korlátaink.
1. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Választhatsz a hitelkártyás és a PayPal fizetési módok közül. Ha a megrendelés beállítása után belépsz a vásárlói bejelentkezésbe, ott kezelheted a fizetési módokat.
2. Milyen pénznemben fizethetek?
Az árak euróban értendők.
3. Hol találom a számláimat?
A kitöltött számlát a fizetés és a feldolgozás után automatikusan elküldjük a regisztrációs e-mail címedre.
4. Hogyan tudom lemondani a szolgáltatásokat?
A lefoglalt szolgáltatásokat az Euhost ügyfélportálon keresztül törölheted a termék kiválasztásával és a kiválasztás után a "Törlés" gomb megnyomásával.
5. Hogyan léphetek kapcsolatba a könyvelési osztállyal?
Számviteli osztályunk szívesen válaszol a számlákkal és egyéb számviteli kérdésekkel kapcsolatos kérdésekre. Küldj nekünk egy támogatási jegyet a témakörben, amelyik téged érdekelne.
1. Lehetséges-e támogatást kapni a személyreszabott szoftverekhez?
Magasan képzett műszaki munkatársaink szívesen segítenek neked egyedi szoftveres kérdésekben (pl. bizonyos PHP szoftverek telepítése, adatbázis-adminisztráció stb.). Ez a "Távoli segítségnyújtás" ajánlatunk részeként történik, amelynek díja 15 perc/(megkezdett) időintervallum.
2. Lehetséges-e az operációs rendszer újratelepítése?
Bármikor ingyenesen újratelepíthető. A biztonsági mentési rendszert is ingyenesen indíthatod el. Ehhez jelentkezz be az Euhost-fiókodba, és válaszd ki az újratelepíteni kívánt szervert. Kattints a "Telepítés" fülre, válaszd ki a kívánt operációs rendszert, add meg a biztonságos jelszót, és az újratelepítés perceken belül automatikusan befejeződik.
3. Újraindítást szeretnék végrehajtani, hogyan kell eljárni?
Szerverét bármikor ingyenesen újra tudod indítani. Ehhez kérjük, jelentkezz be az Euhost kliens bejelentkezésedbe, válaszd ki az újraindítani kívánt szervert, és nyomd meg az "Újraindítás" gombot. Az "Újraindítás" folyamat eltarthat néhány percig, ezért ha egyszer megnyomtad az "Újraindítás" gombot, NEM kell többször megnyomnod a gombot, hanem legyél türelmes és várj.
4. Vannak-e korlátozások a szerveremen lévő szoftverek vagy tartalmak használatára vonatkozóan?
Általában a szervereink "unmanaged" root szerverek. Ügyfeleink kizárólagos hozzáféréssel rendelkeznek a szervereikhez. Mindaddig, amíg a szerveren végzett tevékenység nem sérti a szolgáltatást nyújtó vállalat székhely szerinti törvényeit vagy a mi általános szerződési feltételeinket, nem ellenőrizzük, hogy mire használod a szerveredet. A szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kizárólagos kötelessége és felelőssége, hogy ellenőrizze és biztosítsa, hogy a szerveren futó bármilyen tartalom, tevékenység, szoftver vagy operációs rendszer legális és megfelel a törvényeknek. Az Euhost kizárja a felelősséget az ebből eredő károkért.
5. Hogyan tudom üzemeltetni a VPS / Virtual Dedicated Server / Dedikált szerveremet?
Teljes körű root (Linux operációs rendszerek esetén) vagy rendszergazdai hozzáférést kapsz (Windows operációs rendszerek esetén) a kiszolgálóhoz. Ez lehetővé teszi, hogy bármilyen szoftvert telepíts a szerverre. A Linux szerverhez való csatlakozáshoz a Putty SSH klienst ajánljuk - Windowson a "Remote Desktop" klienssel is elérhető. Minden VPS és virtuális dedikált szerver alapfelszereltségként VNC-n keresztül is működtethető. Az ügyfél bejelentkezésben számos vezérlési lehetőség is rendelkezésre áll a szerveréhez. Itt például újraindíthatja a szerverét, ha az már nem elérhető, vagy elvégezheti a szerver teljes újratelepítését a rendelkezésre álló számos operációs rendszer egyikével. A VPS-edet te magad is frissítheted az ügyfélbejelentkezéseden keresztül.
6. Van felügyeleti eszköz a szerveremhez?
Igen, a "Full Monitoring" kiegészítő a megfelelő választás a számodra.
Létrehozhatok egyéni tárhelykonfigurációt?
Az előre konfigurált konfigurációk mellett lehetőség van egyéni tárhelycsomagok létrehozására is. Ebben az esetben válaszd az Egyéni webtárhely csomagot. Természetesen, ha később frissíteni szeretnéd a webtárhely csomagodat, ez sem jelent problémát: egyszerűen küldj egy jegyet az ügyfélszolgálatunknak.
Megváltoztathatom a csomagot?
Igen, bármikor frissítheted egy nagyobb tárhelycsomagra. Mivel a csomagok futamideje 12 hónap, a szerződés lejártáig ki kell fizetned a megfelelő árkülönbözetet. Kisebb webtércsomagra történő visszaminősítés esetén az előre befizetett összegeket nem áll módunkban visszatéríteni. Ekkor a következő szerződéshosszabbítástól kezdve az alacsonyabb ár lesz érvényes. A frissítéshez vagy visszaminősítéshez kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ezt követően minden további információt elküldünk Önnek.
Hogyan hozhatok létre új e-mail fiókot?
Menj az adminisztrációs területre, és ott találsz egy speciális mezőt, ahol megadhatod a létrehozni kívánt e-mail címet és a jelszót.
Telepíthetek Teamspeak szervert vagy más szoftvert a webtárhely csomagomra?
A panelünk által még nem kínált további szoftverek telepítéséhez root hozzáférésre van szükség a szerverhez. Biztonsági okokból ezt sajnos nem tudjuk biztosítani webtárhely csomagok esetében, csak dedikált szerverek vagy VPS és VDS esetén. Saját dedikált szerver / VPS / VDS megrendelésekor természetesen szabadon választhatsz bármilyen szoftvert, amit szeretnél telepíteni.
Mennyibe kerül nekem az általam használt adatforgalom?
Minden jelenlegi ajánlatunk tartalmaz egy, a csomag méretével arányos mennyiségű forgalmat, amely a méltányos használat alapján korlátlan forgalomnak minősül, így soha nem fizetsz külön a felhasznált forgalomért.
Van mód a biztonsági mentések automatikus létrehozására?
Nem probléma, nálunk ez INGYENES, az Euhost rendszere automatikusan létrehoz egy 100%-os automatikus biztonsági mentést a számodra. Ezzel a rendszerrel a teljes webtárhely csomagodról biztonsági mentést készítünk; mindenre kiterjedően, beleértve az adatbázisokat, e-mail fiókokat, stb. A biztonsági mentések az adatközpontban lévő dedikált biztonsági mentési szerveren készülnek, napi kétszer két különböző időpontban. Ha szeretnél hozzáférni az egyik ilyen biztonsági mentéshez, kérjük, egyszerűen lépj velünk kapcsolatba. Ezután szívesen visszaállítjuk neked a tárhelyedet.
Melyik adminisztrációs felület érhető el a webspace csomagomhoz?
Webtércsomagodat a cPanel, Plesk vagy Webuzo webes adminisztrációs felületen keresztül kezelheted, amely professzionális és hatékony adminisztrációs eszköz.
Lehetséges-e támogatást kapni a testreszabott szoftverekhez?
Magasan képzett műszaki munkatársaink szívesen segítenek neked egyedi szoftveres kérdésekben (pl. bizonyos PHP szoftverek telepítése, adatbázis-adminisztráció stb.). Ez a "Távoli segítségnyújtás" ajánlatunk részeként történik, amelynek díja 15 perc/(megkezdett) időintervallum.
Már használok egy VPS-t. Átköltözhetek egy másik VPS-sorozatra az adataimmal együtt?
Nem, a két VPS-sorozat nem kompatibilis egymással az eltérő architektúra miatt. Ezért csak "adatvesztéssel" lehet frissíteni, azaz az összes alkalmazást újra kell telepítenie az új VPS-re.
Futtathatok virtualizációt a VPS-emen?
Nem, a virtuális magánkiszolgálóink nem támogatják az egymásba ágyazott virtualizációt. Ha saját virtuális gépeket szeretnél futtatni, akkor a Virtuális dedikált szervereink vagy a Dedikált szervereink a megfelelő választás számodra.
Milyen projekteket és alkalmazásokat használhatok a VPS-en ?
Ügyfeleink a személyes weboldalak önálló tárhelyétől és a fájltárhelyektől kezdve a termelési alkalmazások telepítéséig mindenre használják virtuális privát szervereinket.
Típusosan ügyfeleink a Cloud VPS-t használják:
Backupok.
Weboldal hosting.
Back-end Software-as-a-Service (SaaS) megoldásokhoz.
Email szerver hosting.
Adatbázisok.
Egyéb szolgáltatások és alkalmazások, mint például a Bitwarden és a Nextcloud önhosztingja.
Mikroszolgáltatások infrastruktúrája.
Torrent seedbox.
Kripto projektek, mint például a Staking Ethereum és a Farming Chia.
Megváltoztathatom a VPS-em hardveres specifikációit?
A weboldalunkon elérhető VPS-modellek közül választhatsz, és számos paramétert módosíthatsz. Ha nagyobb teljesítményű konfigurációra van szükséged, ajánljuk dedikált szervereinket vagy virtuális dedikált szervereinket.
Később frissíthetek egy másik VPS modellre?
Igen, az Ügyfélvezérlőpulton keresztül nagyobb VPS-re frissíthetsz. Menj az adminisztrációs területre, kattints a Frissítésre, és válaszd ki a számodra megfelelő VPS-csomagot. Ha leminősíteni szeretne, akkor a kisebb csomagot az Ügyfélvezérlőpulton keresztül kell megvásárolnia. A leminősítés után javasoljuk, hogy a jelenlegi VPS-ről minden adatot vigyél át az új VPS-re, majd jelöld meg a VPS-edet törlésre. Ha ehhez segítségre van szükséged, bármikor felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Vannak-e korlátozások a szerveremen lévő szoftverek vagy tartalmak használatára vonatkozóan?
Általában a szervereink "unmanaged" root szerverek. Ügyfeleink kizárólagos hozzáféréssel rendelkeznek a szervereikhez. Mindaddig, amíg a szerveren végzett tevékenység nem sérti a szolgáltatást nyújtó vállalat törvényeit vagy a mi általános szerződési feltételeinket, nem ellenőrizzük, hogy mire használod a szerveredet. A szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kizárólagos kötelessége és felelőssége, hogy ellenőrizze és biztosítsa, hogy a szerveren futó bármilyen tartalom, tevékenység, szoftver vagy operációs rendszer legális és megfelel a törvényeknek. Az Euhost kizárja a felelősséget az ebből eredő károkért.
Milyen operációs rendszerek közül választhatok a VPS-emhez?
Az Euhost számos operációs rendszert támogat. A népszerű Linux-disztribúciók széles skálájából választhatsz: CentOS, Debian, Ubuntu és sok más. Azok számára, akik inkább Windows rendszerrel dolgoznak, Windows Servert is kínálunk. Ha Windows Server-t választod, kérjük, vedd figyelembe, hogy a Windows licencdíj bizonyos esetekben hozzáadódhat a havi VPS-díjhoz.
Kínál adminisztrációs panelt a VPS-emhez?
Igen, felár ellenében cPanel, Plesk Admin és Webuzo szolgáltatást kínálunk.
VNC-n keresztül csatlakoztam a VPS-emhez, de csak egy fekete képernyőt látok, mit tehetek?
Ha kezdetben csak egy fekete képernyőt látsz, kattints a VNC ablakban, és nyomd meg az Enter billentyűt. Az operációs rendszer ezután megjeleníti a bejelentkezési képernyőt.
Megadtam a helyes jelszót a VNC-n keresztül. A bejelentkezés azonban továbbra sem sikerül. Tudna segíteni?
Ha nem tudsz bejelentkezni a jelszavaddal a VNC-n keresztül, annak az lehet az oka, hogy más billentyűzetkiosztásod van, mint amit a VNC elfogad. Ez a probléma általában azért fordul elő, mert az Y és a Z billentyűk fel vannak cserélve. Ebben az esetben ezt figyelembe kell venni a jelszó megadásakor. Ezt úgy tesztelheted, hogy a jelszót beírod felhasználónévként (de ne nyomd meg az Entert). Ha például az Y és a Z felcserélődik, ez ilyenkor világossá válik, mivel az Y beírásakor Z jelenik meg, és fordítva.
Növelhetem a VPS-em elérhető sávszélességét?
Igen, a szolgáltatás megrendelésekor kiválaszthatod ezt a lehetőséget. Ha később szeretnéd növelni a sávszélességet, kérjük, küldj egy ügyfélszolgálati jegyet a bejelentkezési panelen.
Mi történik hardverhiba esetén?
Az Euhostnál csak a legújabb hardverrel szereljük fel szervereinket. Azonban a VPS-ek host szerverrendszerén jelentkező problémák soha nem zárhatók ki. Belső felügyeleti szoftverünk biztosítja, hogy ezeket a problémákat gyorsan felismerjük és orvosolni tudjuk. Ritka esetekben ez rövid szerverleállást eredményezhet, amelyre azért van szükség, hogy a problémát még azelőtt megoldjuk, mielőtt az súlyosbodna (és például adatvesztést okozna). Ilyen esetekben mindig előre jelezzük neked.
Átállhatok a VPS-em SSD-ről NVMe tárolóra (vagy fordítva)?
Igen, küldj egy jegyet a kéréseddel az Euhost ügyfél bejelentkezési űrlapján keresztül, és képzett ügyfélszolgálatunk ingyenesen elvégzi ezt neked.
Át tudja migrálni a VPS-emet SSD-ről NVMe-re (vagy fordítva)?
Igen, mi ezt szinte gond nélkül meg tudjuk oldani, ellentétben sok más "nagy játékossal", akik nem kínálják ezt a lehetőséget.
Rendelhetek további NVMe tárolót a VPS SSD-mhez?
Igen, küldj egy jegyet a kéréseddel az Euhost ügyfél bejelentkezési űrlapján keresztül, és képzett ügyfélszolgálatunk ingyenesen elvégzi ezt neked.
Milyen előnyt kínál nekem az NVMe tároló az SSD tárolóhoz képest?
Az NVMe tárolók az SSD-tárolókhoz képest lényegesen jobb teljesítményt nyújtanak az adatok olvasásakor és írásakor. Ez számos felhasználási esetben nagy előnyt jelenthet, például nagy adatbázisok kezelése, weboldalak vagy nagy I/O-igényű alkalmazások üzemeltetése esetén.
Törölhetem a "További NVMe tárolás" bővítményt, és megtarthatom a VPS-emet?
A VPS tárhelyét technikai okokból nem lehet csökkenteni. Ha csökkenteni szeretnéd a VPS-ed merevlemezének méretét, kérjük, mondd le, és rendelj egy újat a kívánt tárhellyel.
Megváltoztathatom-e utólag a VDS-em hardveres specifikációit?
Igen, küldj egy jegyet a kéréseddel az Euhost ügyfél bejelentkezési űrlapján keresztül, és képzett ügyfélszolgálatunk ingyenesen elvégzi ezt neked.
Frissíthetem a VDS-emet egy nagyobb modellre egy későbbi időpontban?
Megrendelhetsz egy nagyobb VDS-t az ügyfélbejelentkezésen keresztül, az adatokat a régi kiszolgálóról az új kiszolgálóra migrálhatod, miután azt konfiguráltad, majd a régi kiszolgálót az ügyfélbejelentkezésen keresztül törölheted. Ily módon csak az új szervert tartod meg, és máris befejezted a frissítést.
Mi is pontosan az a virtuális dedikált szerver?
Virtuális dedikált szervereink egyesítik a VPS és a dedikált szerver előnyeit. Ezért a VPS és a dedikált szerver közötti hibridnek tekinthetők. A virtualizáció szintjén a VDS-ek a VPS-ekhez hasonlóan együtt léteznek egy host szerver rendszeren, de minden egyes VDS dedikált hardveres erőforrásokat kap, ami azt jelenti, hogy ezek a CPU és RAM erőforrások kizárólag a te rendelkezésedre állnak, és nem kerülnek megosztásra más VDS-ekkel. A VDS ezért kiválóan alkalmas virtualizációs és valós idejű alkalmazások használatára is. A VDS-ek VNC-n keresztül is elérhetők, és ugyanolyan gyorsan rendelkezésre állnak, mint a VPS-ek. Természetesen a VDS-hez is biztosítunk root hozzáférést. A VDS-hez további merevlemezterületet is foglalhat, ami több konfigurációs lehetőséget biztosít, mint egy VPS esetében.
VNC-n keresztül csatlakoztam a virtuális dedikált szerveremhez, de csak egy fekete képernyőt látok, mit tehetek?
Ha kezdetben csak egy fekete képernyőt látsz, kattints a VNC ablakban, és nyomd meg az Enter billentyűt. Az operációs rendszer ezután megjeleníti a bejelentkezési képernyőt.
Kaphatok testreszabott konfigurációjú VDS-t? Kaphatok extra merevlemezeket?
Igen, a megrendelés során kiválaszthatod a kívánt konfigurációt. Ha később további konfigurációs változtatásokat kívánsz végrehajtani, kérjük, küldj egy ügyfélszolgálati jegyet.
Megadtam a helyes jelszót a VNC-n keresztül. A bejelentkezés azonban továbbra sem sikerül. Tudna segíteni?
Ha nem tudsz bejelentkezni a jelszavaddal a VNC-n keresztül, annak az lehet az oka, hogy más billentyűzetkiosztásod van, mint amit a VNC elfogad. Ez a probléma általában azért fordul elő, mert az Y és a Z billentyűk fel vannak cserélve. Ebben az esetben ezt figyelembe kell venni a jelszó megadásakor. Ezt úgy tesztelheted, hogy beírod a jelszót felhasználónévként (de ne nyomd meg az Entert). Ha például az Y és a Z felcserélődik, ez ilyenkor világossá válik, mivel az Y beírásakor Z jelenik meg, és fordítva.
Milyen operációs rendszerek közül választhatok a VDS-emhez?
Az Euhosttal a választás a tied: Dönts számos Linux disztribúció (CentOS, Debian, Ubuntu és még sok más) vagy Windows Server között. Proxmoxot is kínálunk, ami például a fészekvirtualizálás szempontjából releváns.
Kínál-e adminisztrációs panelt a VDS-em adminisztrációjának megkönnyítésére?
Web hosting csomagját a "cPanel", "Plesk Admin" és "Webuzo" adminisztrációs felületeken keresztül kezelheti.
Vannak-e korlátozások a VDS-kiszolgálón lévő szoftverek vagy tartalmak használatára vonatkozóan?
Általában a szervereink "unmanaged" root szerverek. Ügyfeleink kizárólagos hozzáféréssel rendelkeznek a szervereikhez. Mindaddig, amíg a szervereden végzett tevékenység nem sérti a szolgáltatást nyújtó vállalat törvényeit vagy a mi általános szerződési feltételeinket, nem ellenőrizzük, hogy mire használod a szerveredet. A szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kizárólagos kötelessége és felelőssége, hogy ellenőrizze és biztosítsa, hogy a szerveren futó bármilyen tartalom, tevékenység, szoftver vagy operációs rendszer legális és megfelel a törvényeknek. az Euhost kizárja a felelősséget az ebből eredő károkért.
Mi történik hardverhiba esetén?
Az Euhostnál csak a legújabb hardverrel szereljük fel szervereinket. Azonban a VDS gazdaszerver rendszerén jelentkező problémákat soha nem lehet kizárni. Belső felügyeleti szoftverünk biztosítja, hogy ezeket a problémákat gyorsan felismerjük és orvosolni tudjuk. Ritka esetekben előfordulhat, hogy a szerver rövid leállása szükséges a probléma megoldásához, mielőtt az tovább súlyosbodna (és például adatvesztést okozna). Ilyen esetekben előre értesítünk.
Hogyan válthatok a meglévő termékemről VDS-re?
Alapvetően bármely termékről át lehet váltani a VDS-ek egyikére, de az "egy kattintással" történő áttérés nem lehetséges. A bevált eljárás és az általános folyamat a következő: Rendeld meg a kívánt VDS-t, helyezd át az adataidat a "régi" termékről az új VDS-re a rendelkezésre bocsátás után, majd töröld a "régi" terméket az Euhost ügyfél bejelentkezési felületén. Ennek eredményeképpen csak az új VDS marad, és a váltás befejeződik. Ha ez az eljárás bármilyen okból nem kivitelezhető a számodra, akkor kérjük, inkább lépj velünk kapcsolatba a lecserélni kívánt termék és a kívánt VDS modell adatainak megadásával. Ezután mindent megteszünk, hogy működőképes megoldást találjunk a számodra.
EUHost ügyfélként mit kell tennem a DDoS-védelemhez?
Semmi. DDoS-védelmünk minden EUHost-ügyfél számára ingyenes, és automatikusan aktiválódik az Euhost adatközpontjaiban található összes szerver és webtárhely-csomag esetében. Meglévő és új ügyfeleinknek sem kell semmi mást tennie, internetkapcsolatát automatikusan és folyamatosan felügyeli DDoS-védelmünk.
Hogyan működik az Euhost DDoS védelem?
Az Euhost DDoS védelem egy olyan automatizált biztonsági megoldás, amely automatikusan felismeri a legtöbb DDoS támadási mintát, és úgy szűri a szerverre érkező forgalmat, hogy a "rosszindulatú" támadási forgalmat elveti, és csak a "valós", kívánt forgalom érkezik a szerverre. Ez azt jelenti, hogy EUHost ügyfélként gyakran alig veszi észre a szerverrendszereit érő DDoS-támadást, miközben a mi DDoS-védelmünk kiszűri a már folyamatban lévő támadást a részedre.
Mit várhatok az Euhost DDoS védelemtől?
Az Euhost DDoS-védelmet úgy fejlesztettük ki, hogy a támadási minták 99%-át felismeri, és automatikusan kiszűri az ilyen támadásokat. Minden ilyen esetben a szerverrendszereid online és elérhetőek maradnak az interneten, még akkor is, ha kívülről támadnak meg.
Mik a határai az Euhost DDoS védelemnek?
Mint minden más, az interneten használt vagy kínált DDoS-védelemnek, az Euhost DDoS-védelemnek is megvannak a maga korlátai. Bár védelmi mechanizmusunk felismeri és automatikusan kiszűri az összes támadási minta 99%-át, még mindig vannak olyan DDoS-támadások, amelyeket az Euhost DDoS-védelem a támadási mintájuk vagy méretük miatt nem vagy még nem tud kiszűrni. Annak a valószínűsége, hogy a szerveredet olyan DDoS-támadások érik, amelyeket DDoS-védelmünk még nem tud kiszűrni, alacsony. Emellett folyamatosan dolgozunk védelmi rendszerünk további fejlesztésein, hogy a közeljövőben még a ma még nem szűrhető támadásokat is felismerhessük és kiszűrhessük. Ugyanakkor kérjük megértésedet, hogy az Euhost DDoS védelem - mint minden más DDoS védelem - nem tudja garantálni, hogy szerverrendszered minden DDoS támadástól védve legyen.
Powered by WHMCompleteSolution