Szakmai hitvallásunk rendkívül egyszerű: Mindent a vevőért.

Nem könnyű olyan piaci szegmensben képviselni az alapértékeinket, amelyben sokan hangzatos ígéretekkel próbálják felkelteni a vásárlók figyelmét, ugyanakkor sajnos gyakran félrevezető a kommunikáció, esetleg nincsenek meg a sikeres szolgáltatáshoz szükséges üzleti vagy technikai alapok.
Mi fontosnak tartjuk kiemelni, hogy cégünk különösen nagy hangsúlyt fektet a tisztességre, a megbízhatóságra és az ügyfelek teljeskörű elégedettségére. A minőség vállalatunk alapköve, elköteleztük magunkat amellett, hogy a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtjuk vevőinknek és partnereinknek.
Sikereink mögött szakképzett, hozzáértő és motivált munkatársaink állnak, akik tiszteletben tartják alapértékeinket. Mi pedig biztosítjuk számukra a fejlődés és az előrelépés lehetőségét. Mivel az Ön elégedettsége a Mi sikerünk, így a Partnereinknek minden körülmények között tisztességes, a valóságnak megfelelő tájékoztatást nyújtunk.
Partnereink részére korrekten és precízen számlázunk. Keletkező közterheinket és adóinkat pontosan és időben fizetjük a hatóságok felé. A környezeti szempontból fenntartható üzleti gyakorlat kötelezettségvállalásaink egyik fő eleme, ezért a bankkártyás fizetések 1 %-át a klímavédelem támogatására fordítjuk.
Mi azt szeretnénk, ha a tetteink alapján ítélnének meg bennünket, ami a közös munka sikere alapján mérhető le. Azt valljuk, hogy a bizalom alapja az őszinteség. Ezért, ha hibázunk akkor azt őszintén bevalljuk, sok más céggel ellentétben. Számunkra az ügyfél megelégedettsége és a bizalma a legfontosabb. Bizalma bennünk és abban, hogy meg fogunk tenni mindent azért, hogy számára hosszú távon megfelelő szolgáltatást biztosítunk a lehető legjobb feltételekkel. Reméljük, ad nekünk egy esélyt, hogy bizonyítsuk szakmai hozzáértésünket és megbízhatóságunkat. Győződjön meg róla személyesen is. Várjuk partnereink között.
Mi fontosnak tartjuk kiemelni, hogy cégünk különösen nagy hangsúlyt fektet a tisztességre, a megbízhatóságra és az ügyfelek teljeskörű elégedettségére. A minőség vállalatunk alapköve, elköteleztük magunkat amellett, hogy a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtjuk vevőinknek és partnereinknek.
Sikereink mögött szakképzett, hozzáértő és motivált munkatársaink állnak, akik tiszteletben tartják alapértékeinket. Mi pedig biztosítjuk számukra a fejlődés és az előrelépés lehetőségét. Mivel az Ön elégedettsége a Mi sikerünk, így a Partnereinknek minden körülmények között tisztességes, a valóságnak megfelelő tájékoztatást nyújtunk.
Partnereink részére korrekten és precízen számlázunk. Keletkező közterheinket és adóinkat pontosan és időben fizetjük a hatóságok felé. A környezeti szempontból fenntartható üzleti gyakorlat kötelezettségvállalásaink egyik fő eleme, ezért a bankkártyás fizetések 1 %-át a klímavédelem támogatására fordítjuk.
Mi azt szeretnénk, ha a tetteink alapján ítélnének meg bennünket, ami a közös munka sikere alapján mérhető le. Azt valljuk, hogy a bizalom alapja az őszinteség. Ezért, ha hibázunk akkor azt őszintén bevalljuk, sok más céggel ellentétben. Számunkra az ügyfél megelégedettsége és a bizalma a legfontosabb. Bizalma bennünk és abban, hogy meg fogunk tenni mindent azért, hogy számára hosszú távon megfelelő szolgáltatást biztosítunk a lehető legjobb feltételekkel. Reméljük, ad nekünk egy esélyt, hogy bizonyítsuk szakmai hozzáértésünket és megbízhatóságunkat. Győződjön meg róla személyesen is. Várjuk partnereink között.
Adni öröm
A teljesség igénye nélkül a legtöbb általunk kínált szolgáltatáshoz olyan extrákat vagy kapcsolt termékeket próbálunk ingyenesen vagy legalább jelentős árkedvezménnyel biztosítani, ami nagyon nagy segítség a piacon résztvevő szereplők számára az egyre fokozódó versenyben. Öröme a mi örömünk.
Alacsony árak
Olyan ár-érték arányt kínálunk, amelyben megbízhat. Fontos számunkra, hogy kedvező árú szolgáltatást nyújtsunk, a kiváló minőségű szolgáltatási minőség megtartása mellett. Ezzel a RedRat egy olyan internetszolgáltató, amely a piacon az egyik legjobb árakkal rendelkezik.
Minőségi szabványaink
A minőségirányítás kulcsa a EUHost-nál az odafigyelés: Az ügyfeleinkkel való gyakori kapcsolattartás lehetővé teszi számunkra, hogy minőségünket megőrizzük és javítsuk. Szívesen fogadjuk és akár díjazzuk is, ha ügyfeleink jelzik ha valamilyen hibát, vagy rossz működést tapasztalnak, mert ez is csak előre viszi szolgáltatásunk minőségét, ezzel is versenyképesebbé téve ügyfeleinket a piaci versenyben.>
EUHost
Képzett személyzet minden pozícióban: Cégünk szakember állományát csak olyan munkatársak adják, akik műszaki szakképzettséggel vagy releváns szakirányú tanulmányokkal rendelkeznek. Állandó képzések keretében fejlesztik magukat, hogy meg tudjanak felelni az újra termelődő piaci elvárásoknak és kihívásoknak. Ez mellett a RedRat több pozícióba is folyamatosan bővíti szakember állományát illetve ezek mellett a nemzetközi piacon adott területen elérhető külső fejlesztőkkel is együtt dolgozik.
Rugalmasság
Elkötelezett “emlékszünk még honnan indultunk szolgáltatóként” rugalmasabbak vagyunk versenytársainknál és mindemellett számunkra az Ügyfeleink igényei legfontosabbak. Amennyiben a jelentkező ügyfél igények ésszerűen megvalósíthatóak akkor nem mi fogunk ennek a korlátai lenni és mindent megteszünk a sikeres együttműködés érdekében.
Hibamentes termékek és szolgáltatások használata
Minőségirányításunk gondoskodik arról, hogy az előforduló hibákat nagyon gyorsan kijavítsuk. Ezt követően elemezzük ezeket a hibákat, hogy tanuljunk belőlük és még jobbá váljunk. Ez mellett támogatjuk, örömmel fogadjuk és akár díjazzuk is, ha ügyfeleink jelzik ha valamilyen hibát, vagy rossz működést tapasztalnak, mert ez is csak előre viszi szolgáltatásunk minőségét.
Biztonság minden szinten
Termékeinket úgy tervezzük és optimalizáljuk, hogy megbízhatóak legyenek és védjék az Ön adatait és szolgáltatásait. Lassú hostrendszerek vagy rossz internetkapcsolat? Napokig leálló és újra nem induló szerverek és szolgáltatások? Nem működő programok vagy hibás rosszul fejlesztett SaaS szolgáltatások? Felejtse el. Ez a RedRattel nem fordulhat elő. Igyekszünk lehetőség szerint a legjobbat Önnek tálalni, de ha esetleg hiba lépne fel azt is szinte azonnal orvosoljuk 24/7/365 szupportunk segítségével.
Funkcionalitás
Minden termékünk magas szintű funkcionalitással rendelkezik, hogy a lehető legtöbb ügyfél széleskörű igényeinek megfeleljen. Csak a legmodernebb és a lehetőség szerint elérhető legújabb opciókat ajánljuk ügyfeleink számára, figyelembe véve az adott piacon fennálló körülményeket.
Innovatív hozzáállás
Szeretjük az újításokat, változásokat, a folyamatos fejlődést, fejlesztést, hatékonyságnövelést. Nemzetközi szolgáltatóként állandóan monitorozzuk az új trendeket és megoldásokat, hogy azokat tökéletesítve, fejlesztve és hatékonyabbá téve, nem mellékesen a piacon a legkedvezőbb áron ajánlhassuk és szolgáltathassuk ügyfeleink részére.
Méretezhetőség
Minden termék, amennyire ez technikailag megvalósítható, skálázható és bővíthető, ha a kínált szolgáltatások nem elegendőek. Anyacégünk biztos anyagi háttere támogatja töretlen technikai fejlődésünk lehetőségét.
Hozzáértő támogatás
Service desk csapatunk rendszeresen továbbképzésben részesül. Szívesen segítünk ügyfeleinknek e-mailben vagy 24/7/365 elérhető online ticket support rendszerünkön keresztül, mely kiemelkedően gyors reakcióidővel veszi fel a kapcsolatot megkeresés esetén az ügyféllel.
Kizárólag márkás hardvereket használunk
Minden komponens redundánsan rendelkezésre áll, hogy megelőzzük az esetleges kieséseket. Ha valamelyik adatközpontunkban hardverhiba lépne fel, technikusaink illetve szerződött partnereink a nap 24 órájában a helyszínen vannak, hogy megszüntessék az okot.
Powered by WHMCompleteSolution